Tuesday, July 20, 2004

eh do you think the prcs might turn up? can try la but i wonder if they retained their spore numbers. i still have them if you need them.. msg me or sth. eh 230 should be no problem.. might be a little late though..

Monday, July 19, 2004

eh, are we asking the PRCs too? Cuz i lost their numbers alr.. and can we meet say 2:30pm at orchard? If the answer is can for both questions, den i can start calling alr..
yeah ... so xinxin you organise right? then i no need to organise. cant wait for class outing :) ... very long nvr see you all already. i can make it for the early afternoon one.

Sunday, July 18, 2004

hey hey i'm back!
NTU Sports camp super fun! Super tiring but the programmes just kept running, had no time to think.. haha..
eh.. i can make it early afternoon on 24th.. not the evening though.. as for organising, i volunteer to call up pple..
considering my comn serve will end at about 1pm or so, i suppose i can make it for the early group. that's provided if they dont drag la.. hm dont let me organise please, or else nobody will turn up cos that is what usually happens when i attempt to organise any outing. yeah. as history shows, not me please. anyway i'll be working also for next week so let's get somebody who's gonna be free for next week to organise.. yeaps. what's wrong with gossiping? grin. the latest gossip about who? grin.
but 3pm sounds like a nice time to me.. yeaps.
hey ppl... was thinking of going kite flying or maybe something more exciting so that everybody can really enjoy and remember. However it seems that not everybody can afford to spare so much time... myself included bcos i have an interview that afternoon and i might have to book in early to do fatigue duty for tim's comms parade.
 
Well... i propose we set a meeting like at 3pm in orch for those who can meet early. So those who go early can go catch up and stuff, and the rest who cant make it so early just join the group as and when they can make it. Maybe dinner at 7+ in town? Somewhere its easy to get seats or the early group can go early to get a table :)
Yup... then maybe we can end of with bowling/stoning/movie/arcade/gossiping(gasps)/more eating :p/or anything other good suggestion anybody can come out with.
 
yupz... eh so for now 3pm at orch mrt? can somebody co-ordinate? sijia or nana? Im like half dead in army now... still suffering from sleep deprivation...  demolitions live firing next week so i better not fall alseep during the lessons and the actual firing! yupz.. see you all then! 
yeah i wonder what we're gonna do too.. me wont be free early afternoon la, depends on what time you guys meeting.. yeaps. =) just msg yeah?

heyy sijia, how's life?
hello :) so class outing settled on 24th already right? so what are we doing?

Wednesday, July 07, 2004

hey dearies!!!
sorry for not blogging for sooo long.. haha typical of me.. hee.. hope everyhting well for you all. me really wanna go out EVERYDAY!!! but my mum is so restrictive!!! Argh!! just hope and cross my fingers that she will let me out when we have gathering!! ruoling, now u know why i'm always absent for mystique outings? -sobz-

Monday, July 05, 2004

hello....or you all want to have a movie stay over plus bridge and mahjong at someone's house? :)

haha so dewen ultimately you still have to do running...

Sunday, July 04, 2004

haiz.. venus n i most likely tht day still in camp..
We are going to the NTU sports camp..
Hey ppl... lets meet on 17th... say somewhere in town ard 5?

Saturday, July 03, 2004

Hey ppl... If you all want to meet up pls let it be on a sat or sunday or else Wilbur and I wont be able to make it. (Notice i left out dewen... lucky bugger)

Anybody interested in going for a movie marathon... then just sit down somewhere to eat or just talk.

Thursday, July 01, 2004

dewen, you sound mad and high.
prolly elated that you can go home everyday. =)
why dont you go change your name or something, so that it would be dewen and not blah blah? grin. though we would know that blah blah is you... "P